Monday, February 23, 2009

HAPPY 25TH NATIONAL DAY BRUNEI :D *crowd cheering* haha i miss my 2007 national day days. all those dancing, cheering, complaining and escaping classes.. hmm and so, i woke up early. aku mau liat the celebration. i was expecting it to be as GRAND as ever but it wasnt THAT grand. macam selalu. the dance moves apa.. like, its the silver jubilee atleast try to change the way the celebration is laa. kan? kan? anywaaay, panas nya membara. aku liat tibi atu pun sudah damit mata ku. silau. haha esen wah. tapi biasa lah the event. but seriously, green?? hahaha aku kesian kan the participants wah.. if i were them, i'd ask to be paid wearing the uniform. AMBUNG KALIAH SI NAD ANI! ahahaha :p nada waa. we were lucky lah dulu, pakai baju stpri atu menari. hahah tapi banar eh, GREEN? you all looked like the matured type of grass IF kamu didnt move tadi. haha okay im saying this is because i hate green. thats all ahaha nada reason lain :D

patang, i went to beribi. FINALLY, ADA NAJWAN! HE WAS AS CUTE AS ME.....when i was in his age lah. AHAHA. IA HAPPY! hes super fine sudah. YAEY! :D HE WAVED AT PEOPLE which is very rare to see him do that. he greeted me with his 'malu ku eh' smile. hmp! cute! ouh, yg si kimi maksud kan sebalah ani is hahahaha pasal si lala. first lame reason was ADA SOMETHING. she wanted to go to this pondok, which is not a good site for children under age 3. unless she's now 3 years old.. but we dont know so we dont care. ia mau jua kesana so mimi have to avoid her by saying ada something disana WHICH we think its....lame. pasal obviously, lala wasnt scared at all arah that something. ahahaha. second reason was TIDUR. lagiii lame! lala ani kan, ia suka ikut yg teenagers wah. me and mimi and urah ke rumah si urah. APAN. yatah lala ikut jua. sana banyak kucing and ia takut, TAPI IA MAU JUA KESANA. cemana kan tu? paksa tah ku buang karan ku mendukung ia. BARAAAAAT!! ya rabiii. hahaha paksa lah ku turunkan tangah tangah dunia where cats surrounded her. she was super takut sampai paluk kaki ku. aku ani panic jua ahaha pasal aku pun takut kucing. haha dua kali lima. in the end, si lala dukung aku. AHAHAHAHA menipu. me and mimi balik ke tempat asal lah. tapi si lala kan masuk kerumah si urah. ia tanya urah mana, kali si mimi cakap tidur. padahal few seconds before atu, urah dapan nya. ahahahahaha sian kanak kanaknya kana fool. mana kamu paham kan cerita ku? andangnya, time time jagung tumbuh ni aku mempost ah. haha. the last reason, uhm mutung rumput. si lala jua star actressnya haha. aku kan ambil phone arah kerita. jauhnya macam dari musdin ke kadai jait sebalahnya. ahahaha :p then ia kan ikut. kali aku cakap aku kana panggil uleh babah, kana suruh mutung rumput. dui lilah, buat muka 10cent tia si lala ah. tapi nda kami ingau. iman kami kuat. ahahaha. the end. eh najwan wah, CUTE! majal. hahaha bah eh ngaleh ku. tadi ada thunder featuring lightning remix fireworks = tutup karan. huhu. ani okay sudah. bijap lah tapinya. esuk ke sekulah. weheeee, jangan aher datin datin me 8 urang. princess nda mau tunggu ya'll. ahaha

No comments:

Post a Comment