Saturday, February 21, 2009

hehe heey there :) im on pause hiatus. apan. ive got nothing to do right now and its frigging early so i decided to post something. sigh.. im hoping and begging for all my friends and cousins and families to TAKE CARE! lately, its been hot yatah banyak urang damam apa.. ingau bah hati ani. haha :p but yea.. dont get sick ah kamu? aniis baru baik damam. najwan sariatu ampus sampai betahan. gilaa.. down jua ku tu. sampai menangis ani wah. nini di tutong still betahan juaa ): in icu for a week kali sudah eh ): yesterday nenek amoi ke emergency. abang shukri maybe kana operate. nini bungsu betahan jua. eeeeeh )': nda siuk nyamu sakit ani. duh. bah dangar ah cakap kawan/cousin/kaka diah kamu ani? hehehe

yeah, i wanna update pasal yesterday. supposing kan, angah bawa jalan ke this hotel just to check la if the LD people dapat tidur sana nanti tapi we ended up spending ourselves di hospital for 4 to 5 hours kali. three days in a row aku ke hospital saja. seriously :\ yatah kemarin atu si tummy ku ani kana duluuur. nda lapar pun makan jua. heh. i'd like to say thank you to ka rina, ka iyah, ka siti and angah for belanja-ing. malamnya aku saaaaaad ): huhu so aku online lah. i miss you you you and youu. thanks to hanif, and thats a bunch of thanks. heheh hanif saja ku sabut ah. baik kau bayar ni nif. berapa kali dah nama mu saja yg ada. apan. you are my man nif! for today lah saja. ahaha thank you yah? atleast until now, im cheered up and i slept well :D thank you jua to yus.. for listening to my uhm my apa yg ku bitau atu lah haha. to iman, thanks for putting smiles on me though kau nda tau. tapi aku start senyum pasal kau. jagung jagung. haha also to rizal aaand shahrul, for the msg. right now kan, aku sayang banar wah arah urang yg msg aku. ahaha INCLUDING yus, laila and kai! walaupun msg pasal bila ke sekulah ahaha tapi aku sayang jua kamu. whaaat. siapa lagi ah. hmmm oh atu saja lah. thank YOU! love you all to the very massive much :D mwah mwah. eh? ahaha. alright, im off. remember, TAKE CARE! :)

No comments:

Post a Comment